Dziękujemy za skorzystanie z formularza.

Coś poszło źle, wróć do formularza.

Zajęcia
grupowe

Grupa motywuje, grupa wspiera, grupa daje siłę, której istnienia się nie spodziewałeś.

Ćwiczenia grupowe są też idealną formą zajęć dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną i nie mają pewności jak powinien wyglądać ich trening. Ćwicząc pod okiem instruktora pozbywasz się konieczności opracowywania planu zajęć i masz pewność, że popełniane błędy będą korygowane na bieżąco

zajecia fitness

propozycja ćwiczeń i treningów prowadzonych na różnym stopniu zaawansowania przez doświadczonych instruktorów. Do wyboru szereg inspirujących zajęć, w tym: trening polegający na rzeźbieniu całego ciała, zajęcia z wykorzystaniem sztang, ćwiczenia rozluźniające, trening z odważnikami kettlebell oraz wiele innych.

Kettlebell

połączenie treningu wytrzymałościowego, siłowego i funkcjonalnego z wykorzystaniem odważników

T.R.X

ćwiczenia z taśmami w zawieszeniu, ćwiczenia z masą własnego ciała, nie obciąża stawów oraz kręgosłupa

Joga

nauka umiejętnośći pracy z ciałem czyli stabilności i równowagi, rozluźnienia oraz synchronizacji oddechu z ruchem

Pro pump

zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z wykorzystaniem sztang. Trening polega na wzmocnieniu poszczególnych grup mięśniowych przez zmienne obciążenia na sztandze.

Interwał&Mobility

specyficzna odnowa biologiczna, która: przyspiesza regenerację; umożliwia progres w treningu; chroni przed kontuzjami czy mniejszymi, potencjalnie niegroźnymi urazami

Bpu

ćwiczenia wzmacniające na brzuch, pośladki, uda.

Fit Ball

ćwiczenia rozluźniające i wzmacniające z elementami Pilatesa, wykonywane na piłkach

BBS

brzuch, biodra + stretching (rozciąganie)

TBC

zajęcia polegające na rzeźbieniu mięśni całego ciała z przyrządami i stepem

Fit Mama

zajęcia dla Mam ze swoimi dziećmi. Ćwiczenia wzmacniające brzuch, ramiona, mięśnie grzbietu. Umiarkowane tempo zajęć.

Pilates

ćwiczenia mają na celu wzmocnienie mięśni, zwiększenie elastyczności, poprawę kondycji. Głównie na macie w wolnym tempie.

Zdrowy kręgosłup

zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

Trening obwodowy

to intensywny trening składający z 8-15 ćwiczeń które wykonujemy ok.1 minuty. Tempo dostosowujemy do swojej kondycji. Trening ten daje bardzo szybkie efekty.

Fit Senior

zajęcia prozdrowotne dla osób dojrzałych. Cel zajęć to poprawa ogólnej sprawności ruchowej, wzmocnienie mięśni

Brazylijskie pośladki

trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania, program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego, powoduje jędrność oraz brak celulitu na pośladkach

Dodatkowe informacje

przekąski, soki i koktajle dedykowane ćwiczącym masaże, konsultacje fizjoterapeuty
konsultacje z dietetykiem zamykane szafki, komfortowe szatnie i wi-fi
sauna

Zobacz również

Masz pytania?

Coś niejasne? Zadzwoń do nas, napisz email lub skontaktuj się z nami przez messengera. Pomożemy, doradzimy, wybierzemy najlepszą opcję dla Ciebie

Skontaktuj się z nami
O nas

Dlaczego my?

Ponieważ nasza praca jest naszą pasją!
Naszą misją jest pomóc każdemu odnaleźć w sobie wojownika - przez pokonywanie codziennych słabości oraz osiąganie zamierzonych celów. Wszystko po to by każdego dnia czuć się silniejszym, zdrowszym i bezpieczniejszym.

Poznaj nas na Insta

Znajdziesz nas w centrum!

Nasz klub znajduje się w samym sercu Katowic! Łatwy dojazd, bezpłatny parking, konkretni specjaliści, którzy poświęcą Tobie czas.